Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 14:31:46 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/10199 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Vägeva 
küla, Vägeva raudteejaam, Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Vägeva küla, Vägeva 
raudteejaam, Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Vägeva küla, Vägeva raudteejaam 
(Vägeva raudteejaama ooteplatvorm, Vägeva raudteejaama teedevaheline 
ooteplatvorm, Raudteeülekäigukoht KM 360,463 Vägeva) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse arvamuse 
avaldamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27087086>  (menetlus nr: 
445604), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 05.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister